ΜΙΚΡΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΜΙΚΡΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ!!!!


- Μάνα, μου κλέψανε το αυτοκίνητο!
- Ήτανε και η ζακέτα σου μέσα;

-Μάναααα, ένα τσιγάροοοο!!
- Τι παιδί μου, καπνίζεις από τα 13 σου, τόσο μικρός;
- E, ναι, ρε μάνα, μετά το σεξ...
-  Ιιιιιιιιιιιιιιιι,  κάνεις και σεξ;
- Ε ρε μάνα, πώς θα βγάλω λεφτά για τα ναρκωτικά;
- Ζακέτα φοράς τουλάχιστον;

Μη τυχόν και κάνει το σταυρό της μια γριά μέσα στο λεωφορείο !
Αμέσως να τον κάνουν όλες. Το γνωστό σταυροcopy.

- Γκαρσόν, σερβίρετε μοσχάρι;
- Τους πάντες σερβίρουμε, κύριε. Καθίστε !!!

Ήρθε ο άλλος στο μπαρ να παραγγείλει κι έριξα λίγο ποτό πάνω του.
Campari δεν πήρε.

- Πω, ρε φίλε, έχω να κοιμηθώ πέντε μέρες!
- Κι εγώ, αλλά ντάξει, κοιμάμαι τα βράδια.


Η πρώτη πρόταση στα βιβλιαράκια των οδηγιών χρήσης θα έπρεπε να είναι:
"Μπα, τι έγινε; Τα κάναμε σκ...ά και τώρα κοιτάμε το βιβλιαράκι;"


Σε ένα κατάστημα με αθλητικά είδη:
- Έχετε τα πάντα για το σκι;
- Ναι, τι θα θέλατε;
- Ένα ζευγάρι πατερίτσες.

Φέτος τα Χριστούγεννα, λέω να στολίσω το καλοριφέρ.
Να φανεί και κάπου χρήσιμο.


- Με έκοψαν στο δίπλωμα οδήγησης.
- Γιατί;
- Με ρώτησαν τι κάνω στο κόκκινο φανάρι.
  Και τους είπα: μπαίνω στο Facebook.


Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν φωσφορούχα γράμματα για να
διαβάζονται στο σκοτάδι.

- Μαμά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;
- Τα λεφτά από τα κάλαντα.

Ξοδεύουμε τόσα πολλά λεφτά για ρούχα και δε συνειδητοποιούμε ότι οι
καλύτερες ώρες που περνάμε είναι όταν δε φοράμε τίποτα !!!

- Τι έγινε; Στενοχωρημένη σε βλέπω ... Ζυγίστηκες;;;

- Πού μένεις;
- Στα λόγια.

- Είσαι βλάκας;
- Δε σε κατάλαβα.
- Αυτό ακριβώς εννοούσα.

Μια ξανθιά λέει στον άντρα της:
- Τι θράσος !  Τι θράσος!
  Θα το πίστευες, Θανάση, ότι κάποιος Ελύτης έβγαλε ένα βιβλίο
αντιγράφοντας όλα αυτά τα ποιήματα που μου έγραφες όταν ήμασταν νέοι;