top anekdota : τοπ κρυα ανεκδοτα για το 2016

Όταν πεινάς, τα ομορφότερα μάτια του κόσμου


.. είναι αυτά της κουζίνας...


 Ας βγει μια χορεύτρια να μας πει τι τραβάει να ησυχάσουμε ρε αδερφέ.........

-Χώρισα γιατί είπα στην κοπέλα μου:
"όσα αστέρια βλέπεις στον ουρανό τόσες φορές σε αγαπώ"
-Και γιατί σε χώρισε ρε;;;
-Είχε σύννεφα ρε φίλε...!!!

-Μπαμπα ειμαι γκευ
-Οχι ρε ###### μου

 ΜΗΤΕΡΑ: Ποιος θα φάει καρπούζι;
ΤΟΤΟΣ: Εγώ.
ΜΗΤΕΡΑ: Ποιος θα πιει χυμό;
ΤΟΤΟΣ: Εγώ.
ΜΗΤΕΡΑ: Ποιος θα πλύνει τα πιάτα;
ΤΟΤΟΣ: Ε, όλα εγώ θα τα κάνω;

Σε θελ..
-Μη το πεις !
-Γιατι?
-Γιατι θα το πιστέψω και μετά γάμησε τα
-Αφου σε θελ..
-Μην το πεις σου είπα !
-Μα σε θελ..
-Σταμάτα!
-ΣΕ ΘΈΛΟΥΝ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΏ ΜΩΡΉ ΜΑΛΑΚΙΣΜΈΝΗ......

 Bρήκα κρυμμένα στο δωμάτιο μιας φίλης μια μάσκα, ένα μαστίγιο, χειροπέδες και μια δερμάτινη στολή...
Δεν μπορώ να το πιστέψω...
Είναι σούπερ ήρωας!!!!!

 Η σωστή δολοφονία κατσαρίδας: 1) σημαδεύεις, 2) χτυπάς με τόση δύναμη που θα μπορούσε να σκοτώσει δεινόσαυρο, 3) Τη τυλίγεις με 9 κιλά χαρτί..